هتل انگلیش هوم تفلیس

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/1817/tub/English_Home_Hotel_Tbilisi_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل انگلیش هوم تفلیس (English Home Hotel Tbilisi) یک هتل چهار ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از مرکز خرید تفلیس سنترال ۱.۶ و از باغ موشتایدی تفلیس ۱.۷ کیلومتر فاصله دارد .

هتل انگلیش هوم تفلیس در منطقه چوگورتی قرار دارد. از اینجا به مکان‌های دیدنی و تفریحی متعددی دسترسی نزدیک دارید، به همین دلیل اقامت در هتل انگلیش هوم تفلیس صرفه‌جویی در هزینه‌های رفت و آمد را در پی خواهد داشت.

از هتل انگلیش هوم تا باغ وحش تفلیس مسافتی 2.5 کیلومتر وجود دارد. فاصله تا تئاتر روستاولی نیز به همین میزان است. برای رسیدن به اپرای تفلیس و تئاتر باله نیز باید همین میزان مسافت طی کنید. داخل این هتل چهار ستاره یک دستگاه خودپرداز (ATM) برای سهولت مهمانان در نظر گرفته شده است. وجود یک پارک آبی کوچک در دل هتلی واقع در مرکز شهر، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هتل انگلیش هوم تفلیس محسوب می‌شود. بخش پذیرش، که به صورت 24 ساعته در دسترس قرار دارد، سرویس‌های اتاق و سرویس رفت و برگشت به فرودگاه را به دستور شما برایتان فراهم می‌کند. گفتنی است در هتل انگلیش هوم تفلیس دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان فراهم است.

امکانات اتاق‌های هتل انگلیش هوم تفلیس

هر اتاق هتل انگلیش هوم تفلیس دارای سیستم تهویه مطبوع منحصربه‌فرد خود است. در هر کدام، یک تلویزیون مسطح با دسترسی به کانال‌های ماهواره‌ای وجود دارد. از ذکر وجود یک یخچال، چای‌ساز برقی، حمام دارای تجهیزات کافی و یک میز مطالعه نباید غافل شد. در برخی اتاق‌ها، قسمتی به عنوان لم‌کده ایجاد شده است! گفتنی تور تفلیس        است هر اتاق این هتل دارای یک کمد است.

هر روز صبح، صبحانه‌ای آمریکایی به مهمانان ارائه می‌شود تا طی چند روز اقامت خود در این هتل طی تور گرجستان صبحانه‌ای متفاوت تناول کنند! بعد از خوردن صبحانه می‌توان به راحتی به گستره‌ای از مکان‌های دیدنی و بخش‌های مهم شهر تور مالزی   دسترسی داشت. به عنوان نمونه باید به میدان آزادی اشاره کرد که از هتل انگلیش هوم تفلیس حدود 3.2 کیلومتر فاصله دارد. سالن کنسرت بزرگ تفلیس حدودا 1.7 کیلومتر آن‌طرف‌تر از محل اقامت شما قرار دارد. خوشبختانه فاصله تا فرودگاه چندان زیاد نیست و برای رفت و برگشت به آن، ملزم به صرف زمان زیاد و پرداخت هزینه‌ای بالا نخواهید شد. به عنوان دیگر مکان‌های نزدیک به این هتل باید به میدان قهرمانان (1.3 کیلومتر)، کاخ ریاست جمهوری (2 کیلومتر) و کلیسای جامع تور استانبول   متخی (2.5 کیلومتر) اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.