هتل سه ستاره آدا هوم استابول

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/276/tub/Ada_Homes_Hotel_Taksim_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل 3 ستاره ادا هومز در قلب استانبول، فقط 250 متری میدان تقسیم (Taksim) و فقط یک دقیقه پیاده روی از خیابان معروف استقلال واقع شده است. Ada homes  در سال 2014 در موقعیت مکانی بسیار عالی( که میتوانید در نقشه مشاهده نمایید) افتتاح شده است.

ادا هومز شامل 8 آپارتمان با امکاناتی از قبیل شاتل فرودگاه، وای فای، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدان، پارکینگ اختصاصی، اتاق های غیر سیگاری، تراس حمل و نقل فرودگاهی، راهنمای تور استانبل تور تفلیس  و بلیط، خدمات 24 ساعته پذیرش و اتاق، اجاره دوچرخه و... می باشد.

در تمام اتاق های این هتل سیستم تهویه مطبوع، یک تلویزیون با کانال های ماهواره ای، آشپزخانه، مینیبار، قهوه و چای ساز، یخچال، حمام خصوصی با سشوار، دوش و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان وجود دارد.

هر روز صبح از ساعت 08:00 الی 10:00 بوفه صبحانه رایگان در هتل ارائه می گردد در اطراف هتل رستوران ها، کافه های محلی دارای طیف گسترده ای از خوراکی ها برای انواع سلیقه ها موجود است.

از هتل خانه های کوچک تور مالزی تا ایستگاه متروی Taksim فقط 5 دقیقه پیاده روی می باشد. فرودگاه آتاتورک نیز 22 کیلومتری ada homes واقع شده است. همچنین سرویس شاتل را میتوان با پرداخت هزینه اضافه درخواست کرد.

لازم به ذکر است که مسافران تور استانبول تور استانبول و علاقمندان به پیاده روی می توانند از این هتل تا خیابان فرانسوی حدود 2 دقیقه پیاده روی، موزه بیگناه 3دقیقه، مادام تیساده استانبول 6، میدان تقسیم 10 و برج گالاتا 15، کاخ dolmabahce 32، بازار ادویه 35، و بازار بزرگ 44 دقیقه به این اماکن برسند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.