هتل سه ستاره سنترال مگزاوربی

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/4/tub/Hotel_Tbilisi_Central_by_Mgzavrebi_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل سه ستاره سنترال مگزاوربی  در طبقه پنجم و ششم ساختمان ترابری تفلیس واقع شده است. خیابان Aghmashenebeli با انواع کافه ها، رستوران ها و باشگاه ها در فاصله 10 دقیقه ای هتل است. مرکز خرید در داخل ایستگاه قطار مرکزی تفلیس می باشد.

ایستگاه متروی "ایستگاه میدان" حدود 200 متر تا این هتل فاصله دارد. با یک پیاده روی 5 دقیقه ای از این هتل میتوان به Boris Paichadze Dinamo Arena رسید.

از محبوب ترین امکانات هتل مرکزی مگزاوربی تفلیس می توان به اتاق و سوئیت های مرتب، پذیرش 24 ساعته، خدمات اتاق، رایگان فای، شاتل فرودگاه، پارکینگ رایگان اشاره کرد.

در تمامی اتاق های هتل سیستم تهویه مطبوع، تخت راحت، تلویزیون ماهواره ای، یک حمام اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، یخچال وجود دارد. در برخی از تور تفلیس        اتاق ها بنا به انتخاب مسافران، دارای تراس می باشند.

از هتل سنترال تا خیابان مرکزی روستاولی 3.5کیلومتر، نمایشگاه مرکز تور استانبول   نمایشگاه گرجستان 5کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی تفلیس 20کیلومتر فاصله وجود دارد.

کارکنان پذیرش هتل می توانند اطلاعاتی در مورد گشت و گذار محلی و تورهای سراسر گرجستان را به مسافران تور مالزی  تور تفلیس عرضه نمایند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.