هتل ایوریا ا

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/1813/tub/Iveria_Inn_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]

در هر اتاق سیستم تهویه مطبوع جداگانه‌ای تعبیه شده است. یک تلویزیون تخت با قابلیت وصل شدن به تمامی کانال‌های ماهواره‌ای در هر اتاق وجود دارد. از ذکر وجود یک مینی بار برای هر اتاق هتل ایوریا این تفلیس نباید غافل شد. در هر حمام لوازم آرایشی بهداشتی کافی همچون خشک‌کن مو وجود دارد. گفتنی است برخی از اتاق‌های این هتل در طبقه همکف واقع شده‌اند. در صورت عدم تمایل به اقامت در طبقه همکف، موضوع را با آژانس مسافرتی بیسان گشت در میان بگذارید تا در صورت امکان اتاق‌هایی در دیگر طبقات برایتان رزرو کند. در صورت تمایل می‌توانید هر روز صبح قبل از شروع گشت و گذار شهری یا به منظور داشتن گفتگوهای دوستانه و خانوادگی، از لانج اشتراکی هتل استفاده کنید. در اینجا یک تلویزیون بزرگ وجود دارد.

رستوران داخل هتل ایوریا این تفلیس علاوه بر غذاهای محلی، غذاهای بین المللی را نیز در منوی خود گنجانده است. در نتیجه بعد از تناول صبحانه در هتل، برای سرو دیگر وعده‌های غذایی مجبور به خروج از محل اقامت خود نخواهید بود. از اینجا تا میدان آزادی حدود 5 کیلومتر مسافت وجود دارد، اما به لطف مجاورت هتل ایوریا این به ایستگاه مترو، می‌توان به راحتی خود را به این میدان استراتژیک شهر رساند. در آنجا، مخصوصا در خیابان روستاولی، رستوران‌های تور مالزی   محلی و کافه‌های متعددی وجود دارند.

با این حال برای رساندن خود به مرکز شهر قدیمی تنها 10 دقیقه با استفاده از وسیله نقلیه فاصله دارید. ایستگاه قطار تفلیس 15 دقیقه آن طرف‌تر تور تفلیس        از هتل ایوریا این تفلیس واقع شده است. مزیت بسیار مهم دیگر هتل ایوریا این مجاورت با فرودگاه بین المللی شهر است، به طوری که با استفاده از خودرو تنها 10 دقیقه تا آن جا فاصله وجود دارد! به عنوان مکان‌های دیدنی و گردشگری مهمی که در نزدیکی این هتل قرار دارند باید به کلیسای متخی (4.5 کیلومتر)، کاخ تور استانبول   ریاست جمهوری (4.5 کیلومتر)، تئاتر روستاولی (5.5 کیلومتر)، تئاتر باله و اپرای تفلیس (6.5 کیلومتر) و آکادمی ملی علوم گرجستان (7 کیلومتر) اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.